اوسبیلدونگ پرستاری؛ دوره ارتقای تجربه و تخصص
نوشته شده توسط : hire eu

اوسبیلدونگ پرستاری

اوسبیلدونگ پرستاری

 

موضوعات قابل بررسی...

آشنایی با دوره اوسبیلدونگ برای پرستاری

دوره اوسبیلدونگ پرستاری آلمان یک دوره کارآموزی است که می‌تواند شما را به سرعت تبدیل به پرستار متخصص و با تجربه کند. برای این دوره کارآموزی شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و علاوه بر آن ماهانه ۱۳۰۰ یورو حقوق دریافت خواهید کرد. پس از پایان این دوره شما یک پرستار حرفه‌ای در آلمان هستید و می‌توانید برای اقامت اقدام کنید. دوره اوسبیلدونگ کمک می‌کند تا سریعتر بتوانید وارد بازار کار پرستاری در اروپا شوید.

شما میتوانید پر درآمدترین شغل‌های اروپا و مشاغل مورد نیاز آلمان و اروپا  رو بررسی کنید تا ببینید چقدر دوره‌ کار آموزی به نفع شماست.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد گرفتن وقت سفارت آلمان برای جستجوی کار را هم براتون آماده کردیم که امیدواریم کمکتون کند.

 

اوسبیلدونگ پرستاری چگونه است؟

اوسبیلدونگ پرستاری به دوره آموزشی گفته می‌شود که در کشور آلمان برای پرستاران برگزار می‌گردد. این دوره آموزشی معمولاً ۳ سال طول می‌کشد و در آن آموزش‌های عملی و تئوری تدریس می‌گردد.  آموزش‌های تئوری این دوره معمولاً در یک کالج حرفه‌ای برگزار می‌شود و شامل کلاس‌هایی مانند آناتومی، فیزیولوژی، مراقبت‌های پرستاری و فارماکولوژی است. مرحله عملی آن نیز در یکی از مرکز مراقبت‌های بهداشتی تشکیل می‌شود و دانشجویان فرصت کسب تجربه عملی مراقبت از بیماران را تحت نظارت یک پرستار حرفه‌ای دارند. برای ثبت نام در این دوره شما باید حداقل تحصیلات متوسطه خودتان را تمام کرده و دارای مدرک دیپلم باشید. البته در برخی از این دوره‌ها، متقاضی باید مدرک یک دوره پیش نیاز دیگر را نیز داشته باشد.

شرایط ثبت نام در دوره اوسبیلدونگ

برای شرکت در دوره اوسبیلدونگ پرستاری شما باید شرایط آن را احراز نمایید. شرایط لازم برای شرکت در دوره اوسبیلدونگ عبارتند از:

  • شرایط تحصیلی: تنها افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که حداقل 12 سال تحصیلی را پشت سر گذاشته باشند. یعنی آنها باید حداقل تا پایه دوازدهم درس خوانده باشند.
  • زبان: طبیعتاً وقتی می‌خواهید در یک کشور دیگر دوره پرستاری پشت سر بگذارید باید زبان آن کشور را یاد بگیرید. دوره‌های اوسبیلدونگ در آلمان برگزار می‌شوند و شما باید از لحاظ گفتاری و نوشتاری روی این زبان تسلط پیدا کنید. داشتن حداقل مدرک معتبر زبان آلمانی B2 برای حضور در این دوره الزامی است.
  • سلامتی: کارآموزان پرستاری باید از نظر جسمی و روانی در سلامتی کامل به سر ببرند. شغل پرستاری بسیار سخت است و نیاز به استقامت بالایی دارد. افرادی که دارای بیماری‌های جسمی یا اعصاب و روان باشند نمی‌توانند در این شغل سخت دوام بیاورند.
  • سن: برای شروع دوره کارآموزی پرستاری آلمان شما باید حداقل ۱۶ سال سن داشته باشید. سقف سنی مربوط به این دوره نیز 27 سال است. خارج از محدوده 16 تا 27 سال کسی نمی‌تواند در این دوره ثبت نام کند.
  • مصاحبه: یکی از شرایط مهم ثبت نام در دوره‌های اوسبیلدونگ پشت سر گذاشتن مصاحبه‌های علمی آن می‌باشد. هر شرکت یا موسسه‌ای که این دوره‌ها را ارائه کند از شما مصاحبه خواهد گرفت تا متوجه شود شایستگی لازم برای شرکت در دوره اوسبیلدونگ را دارید یا خیر.

چرا در دوره پرستاری اوسبیلدونگ شرکت کنیم؟

حضور در دوره اوسبیلدونگ پرستاری مزایای زیادی برای شما می‌تواند به همراه داشته باشد. برخی از فواید شرکت در این دوره را خدمت شما بیان می‌کنیم:

  • شرکت در دوره اوسبیلدونگ کمک می‌کند تا پرستاران آموزش‌های عملی را با کیفیت بهتری فرا بگیرند. آنها می‌توانند از تجربیات ناب و کمیاب استادان خود استفاده کرده و طیف وسیعی از ابزارهای مراقبت بهداشتی را بهتر بشناسند. این موضوع کمک می‌کند تا پرستاران هنگام مواجهه با شرایط جدید بیماران سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.
  • شرکت در دوره اوسبیلدونگ این فرصت را در اختیار دانشجویان پرستاری قرار می‌دهد که اطلاعات آکادمیک خود را با آموزش‌های عملی ادغام کنند. در دوره‌های اوسبیلدونگ دانشجویان ابتدا آموزش‌های آکادمیک را فرا می‌گیرند و بلافاصله آنها را در محیط‌های واقعی مراقبت‌های بهداشتی به صورت عملی مورد استفاده قرار می‌دهند. این موضوع کمک می‌کند تا آنها تخصص و تجربه خود را به طور همزمان تقویت کنند.
  • فارغ التحصیلان پرستاری اوسبیلدونگ پس از اتمام موفقیت آمیز دوره خود از سیستم مراقبت‌های بهداشتی کشور آلمان مجوز دریافت کرده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. با توجه به شهرتی که کشور آلمان در حوزه پرستاری دارد، این تقدیر و مجوز می‌تواند چشم اندازهای شغلی بسیار خوبی را برای فارغ التحصیلان در جهان ایجاد کند.
  • شرکت در دوره اوسبیلدونگ این مزیت را برای دانشجویان دارد که بدون پرداخت شهریه آموزش پرستاری را پشت سر بگذارند و حتی در حین دوره کسب درآمد هم داشته باشند. این دوره فرصت سفر به اروپا با ویزای دانشجویی را فراهم می‌کند و امکان اقامت سه ساله را فراهم می‌سازد. پس از ۵ سال افرادی که از طریق این دوره به آلمان رفته باشند می‌توانند درخواست تابعیت کنند.




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: